最差電影海報2009

今日上網無意中看到 IMP 為去年的電影選出「最佳海報」、「最佳預告片」和「最有趣海報」等獎項...... 而當中最吸引我注意的就是「最差海報」,一齊來看看以下5個入圍名單:


整個構圖出事之外,最左邊一位哥哥仔想點? lighting 錯,最離普就係連比例都錯!而 Sandra Bullock 個表情動作誇張又欠美感!失敗!


首先 Nicolas Cage 支槍駛唔駛咁大支呀?有 "per 事" 都唔係咁誇吓嘩?另外最恐怖就係 Eva Mendes,人家本來就係樣靚身材正,但就無啦啦攪到佢好似 "哈密瓜" 咁大隻,好似用毛筆寫個 "人" 係個心口到咁,你睇以下張原圖幾自然,幾靚女?


Eva Mendes


喂!究竟喱張海報係有4個定5個人?我係咪撞鬼呀?擔遮果條友可唔可以現一現身呀?我好驚呀依家!


喱張海報其實冇乜事(IMP 都係咁講),但我就覺得女角的身怪怪地...... 係咪合成o架?


我一直認為荷里活嘅執相高手如雲,但睇到喱張海報之後,我就加更加相信低手亦都何其多。Renee Zellweger 做咩事呀?Fantastic 4 呀?隻手咁長嘅?其他一個二個,係咪係雜誌剪貼上去o架喂?

好喇!睇完5位候選嘅單位喇...... 相信大家都緊張喇!請按喱到睇勝出者啦!(鼓聲:鄧~~~~~~)

P.S. 笑咗一大爛餐,但就正經d諗,喱d全都係失敗例子,大家做喱行嘅,就千其咪學喇!

Link

2 留言:

靚貓 說...

我覺得第四張最差喎 .. 求求其其影背脊=p

第3 張 , 我初時睇都唔覺有另一隻手拎遮, 你句好驚 ... 笑死我囉 XDDDDD

靚貓 說...

我覺得第四張最差喎 .. 求求其其影背脊=p

第3 張 , 我初時睇都唔覺有另一隻手拎遮, 你句好驚 ... 笑死我囉 XDDDDD