迪士尼

本來對迪士尼的興趣不大,但因為拿到兩張免費的票,所以即管去去。票上注明,今個月24號就是限期,所以選擇星期日(21號)去。


地鐵(sorry,改不了口)迪士尼線車上一攝,下面兩舊黑色物體是別人的天靈蓋。


Who~~am~~I~~???


好廢的火車,兜了半個圈就忍不住要下車了。


熊貓照樂園。



要坐船仔遊覽的小小樂園,估不到的漂亮。



小姐,唔好郁咁快,我好難影你!


Woody~~~!!


超鐘意喱堆士兵!


人魚姐姐,你今年幾多歲呀......


三十幾度呀大佬...... 我企係到睇都超辛苦,佢地仲著戲服跳舞,睇見都驚。


嘩!佢見到 d 咩?...... 喂,係喎...... 小姐,其實你係咩公主?


佢係男定女?


小食店內的小食,好鬼貴。


扮豬食熊貓。(夾硬嚟......)


準備迎接 "黑色世界"的 Jack。








小弟的攝影工夫有限,影到的煙花只能如此。



攪足一日,肚餓到死,但沒有想過在樂園內進餐,結果走到深水步吃米線。

之前說過我對迪士尼的興趣不大,所以我下午兩點多才到達,結果人頭湧湧,以至我全日只是在曝曬和排隊,到過的景點亦只有"小小世界","巴斯光年"和看了煙花。下次...... 咪攪我喇......

0 留言: