大榮華圍村菜

昨晚跟朋友聚會,朋友提議到九龍灣的大榮華。好!Let's Go!!

夜晚八時多,一行四人到了大榮華的門口,看見人頭湧湧,老馮要等位,於是趁機先點菜,但不到20分鐘就有位了。

以下菜名未必準確,有錯請見諒!

大榮華圍村菜01
蝦醬豆腐火腩。蝦醬香,很惹味,撈飯一流。

大榮華圍村菜04
枝竹牛腩。感覺普通,味道OK,中規中矩啦!

大榮華圍村菜06
蟹肉菠菜。略嚴蟹肉味不夠,普普通通的一碟炒菜。

大榮華圍村菜02
五味雞。這裡的招牌菜,幾乎每台客都有點,味道很好,雞很滑。

大榮華圍村菜03
頭抽浸鴨胸。原來頭抽和鴨胸的味道是可以很夾!好味!

大榮華圍村菜05
豬油撈飯。咁大個仔都是頭一次吃,加點豬油,加點頭抽,嘩!頂!好味到丫!立即想起上一代人經常說:"加點豬油,飯都可以食多幾碗呀!"

大榮華圍村菜07
馬拉糕。最後追加的一道點心,一籠八件,雖然已有九成飽,但都忍不住點了。上檯時熱辣辣,入口鬆軟香甜,正!

還有一碟"橄欖油香草燒蠔",但因為朋友太快手清碟而來不切拍照,可想而知幾好食呢~!

我們點了啤酒和果汁,最後還每人送一碗仔糖水,埋單都只是$400多,抵食!而且上菜又快,席間還見到韜韜在巡視,嘩!佢個肚腩真係好大呀~!!

0 留言: